Hoe werk bloemen aan de deur?
Bestellen
Hoe werkt het bestelproces?
Heb je een account bij ons aangemaakt dan krijg je een eigen login waarin je alle bloemen kunt bestellen. Bestel jij je bloemen, zorgen wij ervoor dat deze op de afgesproken dag en tijd bij jou op locatie afgeleverd worden.
Tot wanneer kan ik bestellen?
Je kan iedere week tot uiterlijk maandagavond bestellen voor je bestelling van die week. Daarna kun je niet meer bestellen. Ben je te laat? Neem contact met ons op en misschien kunnen we nog iets regelen. Tip: bestel gelijk nadat je bloemen hebt verkocht, zo weet je precies wat je nodig hebt en ben je nooit te laat
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Heb jij een bestelling gedaan en wil je iets wijzigen? (kan dit via het systeem of moeten ze contact opnemen)
Hoe kan ik mijn bestelling cancelen?
Kun je niet verkopen en wil je je bestelling cancelen? (kan dit via het systeem of moeten ze contact opnemen) let op: laat dit ook weten aan je klanten zodat ze niet op jou zitten te wachten
Betalen
Kan ik veilig betalen?
Ja, je kunt veilig betalen via Mollie. Meer informatie over de veiligheid van je betaling kijk op mollie.nl/veiligbetalen
Kan ik achteraf betalen?
Met uitzondering van je allereerste bestelling kun je niet achteraf betalen. Je betaalt altijd direct bij de online bestelling.
Hoe ontvang ik betalingen van klanten?
Dit is helemaal aan jou. Je kunt alleen contant accepteren, maar tegenwoordig zijn er steeds minder mensen die contant geld hebben. Een pinapparaatje is daarom de ideale oplossing. Ook zijn er manieren om pinbetalingen te ontvangen via je telefoon. Vragen hierover? Neem contact met ons op.
Afleveren
Wanneer krijg ik mijn bloemen?
Normaal gesproken leveren wij de bloemen af op woensdag of donderdag in de middag, afhankelijk van wat we afgesproken hebben. Afwijkende aflevermomenten zijn bespreekbaar, echter zijn dan wel afhankelijk van de grootte van jouw bestelling.
Waar worden mijn bloemen afgeleverd?
Wij bezorgen de bloemen op de locatie die jij kiest, dit kan thuis zijn of in de wijk waar jij wilt lopen.
Wat als ik niet op locatie bent waar de bloemen komen?
Wil jij je bloemen thuis ontvangen, maar ben je niet thuis? Dan zetten wij de bloemen bij de deur, achtertuin of bij de buren neer. Waar we dit neerzetten spreken we van tevoren met je af, zodat er altijd een plaats is waar we de bloemen kunnen afleveren en jij kunt beginnen als je er klaar voor bent.
Wat doe ik als ik geen bloemen heb ontvangen?
Heb je geen bloemen ontvangen op de afgesproken locatie? Neem dan contact op en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk je bloemen krijgt.
Frequently Asked Questions
Heb je een speciale aanvraag gekregen van een klant en wil je deze tevreden stellen? Neem dan contact met ons op en wij gaan kijken of we dit kunnen regelen.
Heb je een klacht? Neem contact met ons op en wij helpen je verder.
Neem contact met ons op en wij helpen je verder.
Nee, je zit nergens aan vast en een eigen bloemenwijk is vrijblijvend. Let wel op: het is geen baantje dat je doet als het jou uitkomt. De kracht van een bloemenwijk is consistentie dat je elke week je bloemen verkoopt.